lørdag 14. april 2012

Dagens runde i hagen

Tok en liten spasertur med kamera klar
til knips, og med
solskinn i ryggen ble "turen" så nydelig. 



Prunus i full knopp


Digitalis i grønt flor tett og fin


Litt stemor på trappa




Liten urne som har fått patina i løpet
av vinteren


Småplanter kjøpt i Sverige



Alperipsen er snart tett og klatrehortensiaen står i knopp


Krokus i ulike utgaver på forsiden av huset


Det er virkelig liv i hagen om dagen.
Og jo eldre jeg blir, jo mer setter jeg pris
på livet som spirer og gror. Ting som 
før virket små og ubetydelige, blir 
nå sakte men sikkert store og viktige.


God kveld alle sammen.

8 kommentarer:

  1. For noen flotte herlige bilder, takk for titten. Ha en vårlig weekend.

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Flotte bilder
    ha en flott helg
    klem Hege

    SvarSlett
  3. Takk for titten, flotte vårbilder. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Så vårlig og fint du hadde det på trappa og i hagen din , fine bilder, ha en fin lørdagm hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  5. Ja i hagen din er det vår , så fine bilder Unn.
    Det er gode tider nå fremover ,det er deilig å bare kunne være ute og surre rundt i hagen.
    Ha en fin kveld , klem fra Marit.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Flotte bilder! Tusen takk for en flott hagevandring hos deg.

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Så mye fint du har i hagen din!
    Jeg har også lyst på primula, syns den er så vakker når den vokser fritt ute i beddet:)
    Krokus har jeg skaffet meg nå i år, så de kommer neste år håper jeg :)
    En fin uke ønsker jeg deg!
    klem :)

    SvarSlett
  8. Hei:-)
    Så mykje fint å sjå hos deg.
    Inspirerende blogg du har.
    Og takk for kommentar til meg!
    ELi

    SvarSlett