tirsdag 24. april 2012

Heklet sommerfugl med mønster

Denne nydelige boka har jeg skrevet
 om før. Forfatter er Lesley Stanfield og
boka er publisert av Search Press.


Boka er fantastisk, og jeg har heklet 
en liten sommerfugl, der jeg har valgt
andre farger enn det mønsteret viser;
grått innerst, deretter hvitt og
rosa ytterst.


Det er bare fantasien som setter
grenser hva farger angår.



Mønsteret er enkelt hvis du kan hekle
fra før. Så er det bare å sette i gang. 
Lykke til!
Du må gjerne sende meg en mail hvis det
er noe du lurer på, så skal jeg svare etter beste evne :)

1 kommentar:

  1. Åh går det an å hekle sommerfugler, ja det ser jeg jo nå! Så søte:)) Sånne fikk jeg lyst til prøve meg på...tror jeg skjønner mønsteret...rundinger er luftmasker, streken med strek over er enkle staver....også avsluttes vingene med fastmasker...noe sånt??
    Takk for inspirasjonen:))

    klem fra meg

    SvarSlett