tirsdag 10. april 2012

En god latter forlenger livet...






Forleden dag fikk jeg en lekker bukett blomster
som var så høy at det var ganske vrient å få
et godt bilde. Jeg har delt den opp i flere bilder
istedenfor. Den besto av calla, orkide og syrin.

Nederst derimot, ses en påskehilsen jeg
fikk av min svigersønn, som er full av
spillopper. Han vet å kjøpe humoristiske ting
som svigermor egentlig synes er mindre pent...
Han har en god porsjon ironi med andre ord.
Uansett, huset ble fylt av latter og det
er hovedsaken. Humor, glede og smil setter
sprett på tilværelsen.

KLEM



7 kommentarer:

  1. Jeg kom bare lige forbi.
    Så sandt som det er sagt......
    Gode billeder.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlett
  2. Jeg kom bare lige forbi.
    Så sandt som det er sagt......
    Gode billeder.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlett
  3. Så søt den var da! Det er herlig å kunne le og ha det gøy, det er viktig!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Han er nok trygg på deg tenker jeg... og visste du ville "takle" gaven med godt humør.
    Ha en flott uke
    Bente

    SvarSlett
  5. Hehe var jo litt søtt da ;)

    SvarSlett
  6. He, he ... Herlig! Supre bilder og en flott blogg du har!
    ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Flotte blomster og morsom sak tilslutt!

    SvarSlett