onsdag 12. oktober 2011

Audrey, Grace og Jackie


...de er stilikoner alle tre, og jeg har
overført dem til mitt decoupagepusleri. Flere
bilder vil komme etter hvert.







Synes det er stilig med litt sort hvitt også,
der er jeg jo på "hjemmebane" (jeg er jo glad
i å tegne).


Det er mengder av muligheter og motiver man kan
bruke til dette. Og det går an å lage
bilder med dybde, blant annet, så det finnes
drøssevis av varianter å bruke. Jeg synes
det er både gøy og givende...Skal vise flere
 arbeider etter hvert.

God onsdag videre!

4 kommentarer:

  1. Så stilig , det er jo så morsomt å se hva dere kreative får til , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Åh, så fint!
    Ønsker deg en fin onsdag. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Virkelig stilikoner disse damene!
    Lekkert! ...har aldri prøvd slike overføringer..hm..
    Nyt uka videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Virkelig stilikoner.
    Grace Kelly har jeg altid syntes var så smuk.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett