onsdag 19. oktober 2011

Jeg har kommet ut av skapet...

...forlengst. Tenk at jeg har visst det hele tiden,
 at jeg er ganske barokk. Samtidig elsker jeg 
mormorruter, perler, og oldemors
gamle sofa.


Den står i kjøkkenkroken, så vi bruker den
hver enste dag. Den er en del av dagliglivet,
nemlig middagen. Det hadde nok oldemor satt pris
på...Her om dagen fikk jeg tilsendt noen
varer fra England, blant
annet denne "boudoirlampa", som det sto
på nettet...


Bare ordet boudoir gjorde at jeg fikk
hjertebank da jeg så den. Men i tillegg til
 fløyelen, perlene og glasset, elsker jeg jo heklerier,
garn, håndarbeid og heklenåler, haha...
Og jeg elsker boho chic.


Håndverksdelen er så viktig for meg, det å
kunne sitte med et heklearbeid mens jeg ser TV,
 er så avslappende...


 Vi er sammensatte personligheter alle
sammen, og det gjelder å være tro mot seg selv,  
være tro mot heklearbeidet, fløyelen, vintage og den
 barokke delen av deg selv...det er like greit
å si det akkurat som det er... 


KLEM på en onsdag til alle :)

7 kommentarer:

  1. Ja livet er herlig når en bare titter litt ut av skapet hehe.
    Så mye fint mulig jeg er litt barokk jeg også uten at jeg vet det.

    Ha en fin kveld , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Godt er det at du kom ut av skapet! Det var ikke det verste skapet å komme ut av.
    Takk for kommentar!
    God kveld ønskes deg fra Kristin

    SvarSlett
  3. Jaha, da er det flere som har kommet ut av skapet, he-he. Den lampa skulle jeg gjerne ha sett "live"!!!!!!! Tenker den hadde vært perfekt i heimen min, knis. Klemz Grethe

    SvarSlett
  4. Så herlig:) Stiler SKAL blandes, det er jo det som gjør ett hjem til ett hjem, synes nå jeg da:)
    Nydelig lampe:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Hejsa.
    Dejlig at blande de forskellige stilarter.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  6. Hei søte søte du!
    ..gjett hva for noe fiiiint jeg fikk i posten i dag da!!!*blunkesmil* Tusen tusen takk for den flotte "plansjen"-nydeligse illustrasjoner på begge sider også! Likte den kjempe godt! Tror den flotte damen skal få lov til å vises frem først-og så kan den jo snus når jeg vil bytte litt! Genialt!*smile*

    ...og så utrolig hyggelig brev du hadde lagt med også! Sånt varmer langt inn i hjerterota skal du vite!*smiler*

    ...helt enig med deg-skal man trives i sitt eget hjem, er det viktig å være tro mot sin egen smak! Og det er jo det som gjør alle hjem mer spennende, at det er nettopp litt ulikt...og boho chic kan jo være sååå kult!

    ...forøvrig har jeg jo sett at du er en racer på hekling! Fy søren! Tror jeg blir nødt til å lære meg å hekle jeg gitt-blir jo så fint!*smile*

    Jeg ønsker deg en flott dag videre, og en herlig helg, søte du!Og igjen, tusen takk!Jeg skal vise bilde på bloggen etterhvert*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett