onsdag 12. oktober 2011

De er utholdende...

...erteblomstene også. Da de var på hell for noen
 uker siden, klipte jeg dem ned og sannelig har de
fornyet seg. Og i det fantastiske været vi har nå, er
det noen herlige farger på dem i sollyset. 





De står på terrassen, så det er fri utsikt fra
 stua...Veldig koselig, sånn på senhøsten.
Og vi kan få mange nydelige dager enda, for
oktober kan være en fantastisk høstmåned.

Fortsatt god dag til alle som er så hyggelige
og besøker bloggen min!  

6 kommentarer:

  1. Erteblomster er nydelige og heldige deg som har utsikt til dem fra stua:) Oktober kan være utrolig fin ja, liker høsten best jeg:)
    Ha en nydelig torsdag:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. ble sur her inne i går ! prøvde 3 ganger å kommenter men ble kastet ut : ))

    skulle fortelle at jeg for første gang i fjor hadde erteblomster.. problemet var at jeg hadde sådd i februar.. ble vel tidlig : )) men alle naboene fikk så det rakk gjennom hele sommeren.. hadde de stående i drivhuset så alle kunne plukke : )) jeg så ikke snurten av de.. for jeg var i Danmark : )) men jeg hørte at de duftet himmelsk : ))

    ha en fin dag.. håper denne går gjennom !!

    SvarSlett
  3. Ja,dette er bonus..så sent på året:)
    Jeg gjore det samme med malva,og den står også flott med mørk lilla fatge nå:))

    SvarSlett
  4. Her skal alle krukker tømmes i helga, for nå er det nok slutt på det meste, og gradene ligger farlig nære 0...vemodig;)
    Kos deg i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Hei søte søte du!
    ...du skal vite at det har vært god trøst i dine kommentarer, for ikke å snakke om hvor spent jeg er på hva som plutselig ligger i postkassen min! Spennende*smile* Og det har hjulpet meg gjennom en litt dum uke-så tusne takk, søte du!

    ...elsker erteblomster! Tenk at de står ennå! Wow!*smile*

    ...og du, jeg elsker stilikonene og kreativiteten under her også*smile*

    Ønsker deg en flott helg!
    klem fra meg

    SvarSlett
  6. Erteblomser er nydelige. :)
    Ha en fin kveld videre og en fin kommende uke. :)
    Klem

    SvarSlett