mandag 17. oktober 2011

Oppdaget plutselig at jeg er "in"...

I går var det søndag, og jeg ventet på barnebarnet mitt.
 Mens jeg lå og slappet av litt på sofa'n, tittet jeg
som naturlig er, opp og oppdaget at jeg 
faktisk har "tatt naturen inn" og er veldig "in",
uten at jeg var klar over det...


Der, på toppen av bokhylla,
 fikk jeg øye på en falk...


...en ugle og noe annet jeg ikke vet hva er. Alt
dette og mere til hadde min kjære lenge før vi møttes,
 jeger og naturmenneske som han er...


Og til slutt, pappas gamle koffert, som jeg elsker,
og som jeg fikk for ti år siden og som ligger
øverst på bokhylla, sånn helt naturlig...
Jeg følger virkelig med på interiørtrenden som handler om å ta 
naturen inn i heimen, uten at jeg var klar
over det selv...

Klem fra Unn med ønske om en god uke!



7 kommentarer:

  1. : )) gubben har noen eksemplarer som har stirret på meg i noen år ; ))

    ha en fin uke du også Unn !

    SvarSlett
  2. God formiddag!

    ...klart du er in*ler*
    Jeg er da ganske ut tror jeg, jeg har vel egentlig ingenting naturelementer i sukkertøys hjemmet - tror jeg! hahaha.. Digger de gamle koffertene dine.. Herlig slitte :)

    Fineste uka ønskes til deg!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. De dyra jeg har i heimen, er nok høyst levende. Dersom jeg overser hybell-kaninene, vell og merke:DDDD Kofferter har jeg flere av, og de er bare så kule. Mine har nok ikke affeksjonsverdien, som din har. For mine kommer fra bruktbutikker og loppiser. Men på en annen side har jeg både høvelbenk og kabeltrommel i stua, så da er jeg kanskje litt "in" jeg også, he-he. Har noen skumle planer om å ønske meg et par eksemplarer i bursdag og julegave fra Gubben. Kunne vært kule å ha hatt som nattbord........ Har akkurat plass:DDD Har nemlig målt:DDDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  4. Man er ofte blind for det man ser hver dag:O)..sannelig er du in!!
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Jammen er du "in", det er jo så "pop" med alt fra naturen nå. Her i huset har vi hatt en Hønsehauk stående på peishylla i mange år, men nå har den kanskje stått like mange år i kjellerstua. Jeg kaller den bare "høna" til mannen fra byen, det er en av flere hauker han har funnet på strømlinjer, og ettersom de er fredet måtte han dengang for over 20 år siden søke om å få den utstoppet. Jeg er nok ikke så begeistret for den, så jeg er fornøyd med at den er flytta noen etg. ned.
    Ønsker deg en god kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Hejsa.
    Du er jo "in" - ting fra naturen, og en dejlig kuffert fra din far.
    Ønsker dig en god tirsdag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  7. Ja,du er virkelig med:)
    Flotte fugler og gamle kofferter er jo rene skatten:)

    SvarSlett