lørdag 8. oktober 2011

Lillegutt...

Denne vakre pusen kom til oss i fjor sommer. Da  hadde han vært rundt i nabolaget lenge, i flere måneder. Han var avmagret og skrubbsulten, da vi oppdaget at han lurte seg inn på morgenen da døra til terrassen sto åpen. Vi lot han få spise, da vi oppdaget at ingen savnet ham, til tross for etterlysning i avisen m.m.




Først nå over et år etterpå, har han blitt stuevarm...Han var veldig redd den første tiden. Det er en utrolig snill og mild katt, som har det litt "strengt" her hos oss, fordi vi hadde en pusejente fra før, og hun sjefer litt, kan man si...Men det har gått seg til og nå har han for alvor kommet inn i varmen - hennes...han er bare skjønn, en blanding av perser og skogskatt, tror jeg...


Og her har vi vår andre langraggete pus, selveste
 frøken Pus, Snella selv ;)
Jeg har bestandig sagt, at hadde jeg hatt et småbruk, skulle
 jeg tatt meg av en del av alle de kattene som
savner eier hver eneste sommer, når folk reiser på ferie...

Fortsatt god helg til dere alle!






3 kommentarer:

  1. Jeg er nok mer en bikkje-dame enn katte-dame, men pusene dine er nå søte da:DDDD Vi bor sånn til at ingen katt er egnet, selv om nabolaget kryr av dem. Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Herlige og nydelige katter du har.

    Vi skal hente våre to, etter vår høstferie i Syd-Frankrike. Heldigvis har de hatt et godt hjem mens vi var borte...

    SvarSlett
  3. Måtte se litt på pusebildene. For en herlig Lillegutt du har! Må være litt perser i slekta der ja. Og Snella var nå en snaisen dame. To fine pusevenner som det ser ut til har et herlig liv. :)

    SvarSlett