torsdag 27. oktober 2011

Minner...

Barnebarn er en skatt, på mange måter.
De kommer med ord og uttrykk så jeg noen
ganger blir fullstendig stum...
Andre ganger tegner de.


Den øverste her er et "stilleben", tegnet av
 mitt nesteldste barnebarn da hun var 10, og som i dag
 er 18 år..
Utrolig som tiden går...men tegningene består!


Jeg tar vare på noen av kunstverkene..Over her
en tegning av den samme jenta, og denne skal forestille
meg og kjæresten, som brudepar...Og hun drømmer
fortsatt om bryllup...haha ;)


Ja, barnebarn er en skatt. Tenk at
jeg er så heldig å ha en datter som har
sjenket meg fem stykker!
 Heldige meg.

God torsdag til dere alle!



3 kommentarer:

  1. Deilig med barnebarn. Det har nok vært noe dårlig med tegning her i huset, så jeg får gjøre i stand til når Mini er klar for slike kreative syssler. Han har ikke begynt å vandre rundt på sine to små føtter ennå, og ikke sier han så mye annet enn mamma og pappa, men han er en racer til å synge Bæ, bæ lille,- og så var det resten da. Han skulle nok ha vært i musikk-barnehage, fremfor å krabbe rundt i søla i en naturbarnehage. Men vi må nok fixe til noe instrumenter en gang, så han får testet ut musikkferdighetene, som absolutt ikke har arvet fra Bestemor, Bestefar, pappa og onkler, for vi eier ikke peling på samg og musikk. Ha en flott helg!!!! I morgen stikker på spa-opphold i Son, og kommer tilbake på søndag. Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Å så moro og se på tegninger ,og så fine de er.
    Tiden går jo så altfor fort , jeg er ikke blitt bestemor ennå men ,,ikke si det til noen,,jeg gleder meg og håper at jeg kan få mange barnebarn akkurat som du.

    Ha en fin kveld , klem Marit.

    SvarSlett
  3. tar også vare på slike ting.. etter ungene.. de har hver sin "brudekiste" med slike minner.. har samlet alt mellom himmel og jord i de : ))

    5 unger er virkelig en bragd i våre dager ! beundrer slike jenter !

    ha en fin kveld : )

    SvarSlett