mandag 3. oktober 2011

Koselig kaos på puslerommet...

...For det er utrolig hva man trenger når fruen er
i klippe/limemodus...Jeg kan sitte timevis med dette,
det er veldig avslappende. Ja, hele meg er på en måte
 på ferie når jeg driver med decoupage.




Det som er så gøy med denne hobbyen, er at man
 kan bruke alt fra stoff til servietter til klipp 
fra magasiner til det meste...


Jeg storkoser meg med hobbyrommet, og det beste
er at jeg fikk stoffer og symaskin
vekk fra kjøkkenbordet...



Jeg har så vidt begynt på en sånn vegg med
 huskelapper, minner, bilder jeg liker, familie,
 det som betyr noe for meg...og setter
det opp med tac-it, som er så mye
greiere enn tegnestifter... 


I et dansk interiørblad fra 2003, som jeg har tatt
 vare på, er det en sånn inspirerende vegg, laget helt impulsivt opp gjennom årene, der eieren har komponert denne
veggen helt etter innfallsmetoden, uten
noen oppskrift, den flotteste jeg noen gang har sett...


Her hos meg er det hengt opp på sideveggen på et
 garderobeskap,
som helt naturlig står rett foran/inntil 
puslebordet, ...
alt til sin tid kan du si! 
Og jeg stortrives i min nye, forhåpentligvis,
 kreative hule!

Ønsker alle en god uke!

9 kommentarer:

  1. Så fint det er på hobbyrommet ditt :-) Nydelige bilder du har lagt ut. Deilig med et hobbyrom hvor man kan kble ut, og pusle med noe en synes er moro. Og da er det deilig når rommet i seg selv er koselig ..
    Tusen takk for titten, gleder meg til mer
    Ha en fin ny uke
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. : )) vi trenger alle et slikt rom.. der vi kan trekke oss tilbake.. være kreativ, meditere.. hvile.. puste..

    gratulerer med ditt ! nyt det for alt det er verdt : )

    ha en fin mandag !

    SvarSlett
  3. Ååå, for et herlig rom.
    Det er inspirerende bare å se bilder av hobbytingene.
    Her tenker jeg du skal lage mye fint.
    Kos deg masse !
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Hei og hopp!!! Jeg håper å få et eget kreativt rom.....en dag!!!! Det blir nok når alle potetene blir like store, eller når mine voksne sønner flagger ut av heimen. en dag........... i mellom tiden har jeg brukt baksiden på et gammelt speil, til å teipe opp inspirasjonsbilder. Så når jeg tar min kopp med morgenkaffe i skuvsenga, så glemmer jeg rent å lese, fordi det er så inspirerende å se på bildene!!!! Tic-tac, er det sånne små puter, man legger bak bildene? Klemz grethe

    SvarSlett
  5. Dette høres spennende og meget kreativt ut. Jeg gleder meg til å se bilder fra prosjektet. Det blir som å lese livet sitt på en tapet, tøfft!!

    SvarSlett
  6. Så koselig du har fått det. Herlig å ha et sånt rom.

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Såå koselig du får det på puslerommet ditt, nesten litt sakralt!
    Kos deg med kvelden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Decoupage er en tribvleig syssel, og har man et hobbyrom, så kan man kose seg skikkelig!..jeg har det, men jeg havner på kjøkkenet med alle mine sysler;O)
    Nyt uka videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Heisann og takk for koselige ord hos meg :)! Decoupage er virkelig gøy å holde på med og med sånn et hyggelig rom å jobbe i, så tror jeg nesten ikke jeg hadde kommet ut i det hele tatt :)! Kos deg masse, her går det i hekling av muffins fremdeles :)

    SvarSlett