onsdag 1. februar 2012

Hvitt tema

Velkommen til min hage! Dette er
bilder fra 2011. Når det gjelder "tema" i hagen
min, er jeg ikke spesielt glad i "hvite" hager, eller
hager som blir bygget opp etter et spesielt fargetema.
Men, dette er del 3 i min lille, private, serie inndelt
etter farge...















Roser dominerer visst når det gjelder
det hvite i hagen min! Det som er så bra, og som
jeg forsøker å etterstrebe, er at fargeskalaen
i hagen skal være like bred som ellers i naturen.
Med andre ord, det er ingen grenser for hvor mange
farger jeg bruker, eller planter i bedene mine.

Velkommen til nye følgere og takk til alle
som kommenterer hos meg...Ønsker alle en
fin onsdag!

KLEM fra Unn :)





4 kommentarer:

  1. Jeg liker også å bruke mange farger i hagen min, men det har blitt mere rosa og hvitt med åra. Mange flotte bilder her, så her kan man drømme seg litt bort og tenke på sommeren.
    Ønsker deg en fin onsdag.

    SvarSlett
  2. Jeg liker kontraster,så hos meg er det masse farger i bedene!Får sommerlengsel av bildene dine!

    SvarSlett
  3. Jeg liker også det fargeglade, men de hvite blomstene gir lys i mørket, og det er også noe å ha med seg;)
    Nyt uka videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Åh - nå gleder jeg meg plutselig til vår og sommer, når hagen våkner til liv igjen! Nå er alt helt stivfrosset - unntatt spurvene og meisene.

    Elsker roser! Må plante fler til sommeren tror jeg.

    SvarSlett