tirsdag 7. februar 2012

X-faktor, blomsterutgaven, HVIT

Hos Anne på Moseplassen foregår
en konkurranse, inndelt etter blomsters farger.
En genial idè! Det er sosialt for oss som
allerede er hagegale, eller det er en
begynnelse for den som så vidt har startet med blomster...
dette er så fint.


I dag vil jeg løfte fram rosen Schneewittchen,
eller Iceberg som noen også kaller den. Hvis noen rose er hvit, 
så er det denne. I tillegg er den ganske så hardfør, den brer
seg villig utover og produserer kaskader med
blomster. Rosen er et must for meg,
en ren nytelse, fantastisk i grønne sammenplantninger,
som for eksempel vintergrønt.




Lykke til alle som er med i denne koselige
konkurransen, hvor man både får se vakre blomster
og kan lære masse nytt, ikke minst!


Flere bidrag finner dere HER
God tirsdag til alle og enhver...

13 kommentarer:

  1. Så fin! Ser nesten ut som den er litt sjenert...

    SvarSlett
  2. Så nydelig rose Unn , jeg forstår godt at du vil vise den.

    Klem Marit.

    SvarSlett
  3. så søt hun var, supersjarmerende med sin sjenerthet :)

    SvarSlett
  4. Takk for tips om en hardfør og vakker rose!!

    SvarSlett
  5. Schneewittchen er utrolig flott...kritt hvit og delikat:)
    Lykke til,Unn:))

    SvarSlett
  6. Så fine bilder! Lykke til!
    Tusen takk for kommentar hos meg! Er vel ikke alle sin smak, men jeg liker ting som er litt annerledes..
    klem Hege

    SvarSlett
  7. Nydelig rose,og at den er hardfør er et pluss!

    SvarSlett
  8. Så nydelig rose!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  9. Vakker rose! Ja, det er bare så koselig å titte innom alle bloggene. Veldig lærerikt er det også, og så får en så mange hyggelige tilbakemeldinger! Veldig sosialt og nyttig!
    Lykke til!

    SvarSlett
  10. Denne rosen så veldig søt ut...du vet jeg kan ikke noe særlig med blomster...men jeg ser forskjell på fine, og mindre pene!

    Kos deg med kvelden, Unn.

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. For en søt rose :-9
    Lykke til!

    SvarSlett
  12. nydelige blomster! Finfin uke til deg!!

    SvarSlett