søndag 19. februar 2012

Rim og stille...og Giveaway trekning!

Mens jeg er på besøk i Bergen, sender 
jeg dere en
liten hilsen med en vinterstemning fra i fjor.
Det var en sånn vindstille dag med rim 
og tåke, den var virkelig magisk, selv om solen ikke
 var framme!




Jeg har hatt noen herlige dager i Bergen,
byen med de syv fjell med snø
på toppene og et nydelig barnebarn
å besøke, og dette er en akkurat 
passe tur for meg, som et
deilig avbrekk i det daglige...


Den heldige vinner av retrostoffer med trekning på Random org.
ble nr. 26, MALYS KROK!
Gratulerer!

KLEM

6 kommentarer:

  1. Stilige vinterbilder!
    Kos deg videre med Bergensbesøk og barnebarnet! Høres så godt ut!
    -Margit-

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til Margit:o)

    Ha en fin uke!
    Helene

    SvarSlett
  3. HIPP, HIPP, HURRA!
    Nå ble jeg glad!
    Tusen takk skal du ha!

    Merkelig det der, hele tiden har jeg hatt en følelse av at disse stoffene skulle bli mine! Har en niese som er fantastisk flink til å sy, og som liker slike farger. Hadde først ikke tenkt å være med,for jeg syr ikke så mye nå lenger, men så tenkte jeg at jeg jo kunne gi de til henne om jeg vant.
    Noe blir jeg å bruke selv, til noe i hytta. Gjett om jeg ble glad!
    Nå kan jeg også glede en annen!

    Ønsker deg en fin ny uke! -Margit-

    SvarSlett
  4. TEAHei igjen! Min datter, Kjersti ble også glad for at jeg vant! Hun ønsker seg også noe av de fine stoffene. Så du forstår at dette var midt i blinken! Spørs om det blir noe til niesa da, får se. Iallefall så er det to som er glad allerede! Takk igjen!
    -Margit-

    SvarSlett
  5. Gratulerer til den heldige Malys krok!
    Flotte vinterbilder du deler...kos deg masse i Bergen.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Hei Unn, så nydelige blomsterbilder du har lagt ut i det siste...setter igang med å så frø her nå, blir frykteilg utålmodig på våren :). Tusen takk for at du tenkte på meg i forbindelse med Liebster blog, ser at flesteparten av de jeg følger enten har over 200 følgere eller har reservert seg mot blog awards. Men tusen takk fra meg, selv om jeg ikke får sendt den videre nå. Klem Pamela

    SvarSlett