lørdag 25. februar 2012

Dette er himmelsk...


I løpet av min beskjedne fotokarriere har
jeg tatt utallige himmelbilder. Jeg blir aldri lei. Disse
bildene er ikke spesielt gode da, de er tatt med
et gammelt kamera...i januar i fjor. Men jeg synes de er
litt fine, for de viser hvor fort himmelen endrer seg i løpet
av noen sekunder...det er magisk. 




Fortsatt god helg til alle, spesielt til alle
nye følgere på bloggen, tusen takk til dere
 og takk for alle koselige kommentarer dere
 legger inn. Jeg setter så stor pris på det!

KLEM





4 kommentarer:

  1. Himmelen og skyene er rene kunstverket innimellom, nydelige bilder!
    Nyt helga videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hygelig hilsen hos meg :-) Ja vi kunne godt vnde blikket opp av og til og nyte himmelen. Herlige bilder du har tatt :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Jeg kom bare lige forbi.
    Tak for dine smukke billeder.
    Jeg tager selv mange billeder af himlen, næsten hver dag.
    Ha` en god søndag.

    SvarSlett
  4. himmelbilder er aldri like.. jeg kan sitte i timesvis å bare se hvordan skyer endrer form.. hvordan fargene stråler og sprer seg i takkt med skyaktivitet.. og jeg elsker det : )

    fin søndag til deg.. klæm

    ps! kamera har ingenting å si.. det er øyeblikket som teller : )

    SvarSlett