fredag 3. februar 2012

Mitt vårlige kjøkkenvindu

Forandring fryder...også 
i vinduene. Kjøkkenvinduet ble lyst,
lett og luftig.

Før

 Etter
  


Jeg liker LineaFix veldig
godt. Innsyn blir vanskelig, mens utsynet
er like fint. Dessuten er denne folien å få
i mange mønstre, se lineafix.com. Noen tenker
kanskje at det føles innestengt, men det gjør det
overhodet ikke... 


Manokoppsamlingen min er blitt
utvidet i friske, nydelige vårfarger. 
Og våren er kommet til kjøkkenvinduet,
selv om kulda er her for alvor, er det
deilig med lyset som kommer for
fullt i februar...





Kos dere i helga, ta fram pledd,
legg i ovnen eller peisen, og
drikk en kopp te eller latte, så dere
holder varmen...


4 kommentarer:

  1. Dette så spennende ut, har aldri sett en slik folie før, og det så lekkert ut!
    Du så linken?..der kan du melde deg på konkurransen;)
    Ha ei flott helg videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei Unn. Takk for koselige kommentarer hos meg! Så herlig og vårlig du har pyntet i vinduskarmen:) Veldig koselig:) Her var det mange fine detaljer:) Likte veldig godt de søte fuglene i stoff:) Ønsker deg en god helg. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Hei Unn.
    Så fint , det ble en utrolig fin effekt .
    Du har jo også så mange koselige pynteting og farger i vinduet ditt.
    En blir vel glad av å sitte å titte ut med morgenkaffen der tenker jeg.

    Ha en fin helg og klem fra Marit.

    SvarSlett
  4. Så fint det var!Manokoppene er fantastisk fine. Ha en super helg! Klem Stine

    SvarSlett