lørdag 11. februar 2012

De gamle er eldst...

Denne gangen har jeg valgt
en god gammel traver. Jeg elsker nemlig
de gamle staudene. Og jeg er veldig svak
 for engelske cottage gardens. Derfor har jeg
veldig mange stauder i hagen min, i tillegg 
til roser, lavendel og min store
 favoritt; klematis. 
Men først; floks...






Deretter må jeg ha med et par til,
nemlig lys og mørk lilla klematis,
jeg elsker den i alle varianter, enten
den klatrer oppover eller kryper mellom 
grener, eller rett og slett bøyer seg
i støvet..., er blå, hvit eller rosa.



Flere bidrag finner du HER

KLEM og god helg!

  



11 kommentarer:

  1. Det er simpelthen bare vakkert. klematis og floks.. våren kan ikke komme fort nok :) Lykke til i konkurransen. Hanne

    SvarSlett
  2. Jeg liker det lilla i hagene, må vel finne meg en slik klematis;) ..den var flott!
    Ha ei riktig god helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Jeg er også veldig glad i Cottage, den romantiske stilen, og kjekt med stauder som kommer igjen trofast hvert år! Floks er blitt en ny dille, og jeg kjøpte et par stykker i fjor! Din var bare nydelig!
    Lykke til, og god helg!

    SvarSlett
  4. Jeg kom bare lige forbi.

    Gode billeder. Smukke blomster.
    Jeg holder også meget af stauder, så vi har rigtig mange forskellige i haven og også rigtig mange forårsløg.
    Tak for kigget.

    SvarSlett
  5. Så nydelige, spesielt foksen.. Kanskje noe jeg burde burde ha en av. Elsker å rote i gamle blomstersorter. Lille blomster er bare herlige. ha en fin lørdagskveld. Kelm Heidi

    SvarSlett
  6. ...så flinke du/dere er med de blomstene...lilla er favoritt hos meg...lavendelfargen er nydelig!
    Fortsatt god helg...og takk for besøket!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. veldig veldig fin! Til våren blir det flere floks kjøp;)

    SvarSlett
  8. Tar av meg hatten for denne nydelige floksen. Kjempe flott!

    SvarSlett
  9. Nydelig variant av høstfloksen! :)

    God helg fra Huldra :)

    SvarSlett
  10. Floks er nydelig,jeg har en helt knallrosa variant!Ha en fin søndag!

    SvarSlett