søndag 29. mai 2011

Decoupage med PIP

Decoupage er en herlig hobby. Tapetprøver fra PIP er så dekorativt, at jeg satte meg ned for å lime litt i dag...




Tapetene fra Nederland er så vakre at hjertet mitt banker ekstra når jeg ser på dem. Jeg har skaffet meg prøver fra Maleributiken.se, som sender gratisprøver til en liten sum (kun porto).



Med forglemmegei i hagen, er det ikke så mye som skal til for å pynte litt ekstra på kjøkkenhylla...




Herlig å dekorere med så vakre blomster og med en bokstav kledd i PIP. Jeg elsker de flotte mønstrene og alle fargekombinasjonene, mer vil komme på denne siden...



Ja livet er fullt av muligheter som attpåtil er enkle.





Jeg ville sette stor pris på om du vil være med som følger hos meg...


Ha en fortsatt koselig søndag!

 


1 kommentar:

  1. Hei! For en koselig og kreativ blogg du har:o)
    Jeg legger meg som følger, har lyst til å få litt inspirasjon til å skape, jeg også:o) Ungene begynner å bli større, så da får mor mere tid til hobby igjen, thi hi! Jeg blogger mest om hage og blomster om sommeren..og om litt andre ting og tang vinterstid!

    Ha en strålende Torsdag!

    Hilsen Helene

    SvarSlett