mandag 16. mai 2011

Ja de bruktbutikkene

For noen dager siden var jeg på besøk hos datteren min, og der, like bortenfor
 kvartalet der jenta mi bor,
der ligger en BRUKTBUTIKK!!!
Denne gangen kjøpte jeg bare tre ting,
likevel var jeg veldig fornøyd, for gjemt
på et bord
sto denne praktfulle vasen


Det er ekte, finsk glasskunst, (merket sitter på enda),
det er antagelig krystall, for den er tung...Men der sto den, uten en eneste skramme
og kostet kun kr 40! Ekstra gøy er
det fordi jeg har mange slektninger i Finland...så jeg
skal spørre en av dem en gang om dette merket.


Denne lille boksen kostet 5 kroner, så jeg tok den med også, frodig
som den er i fargene...den minner meg om sommer, men er også
fin til jul faktisk....
Det gjemmer seg mye i disse velfylte hyllene, på border
 og i kroker i disse butikkene. Og det som er ekstra fint,
er at pengene går til en god sak.


Når det gjelder bildene mine, skal jeg lære meg mer, jeg har fått
 nytt speilreflekskamera
og det må jeg lære meg å bruke på en ordentlig måte,
slik at jeg får mer varme i motivene mine...
I morgen er det 17. mai med pizza, jordbær og
godteri, når datteren min med
familie kommer, som tradisjonen er her i huset!

Jeg ønsker dere alle en fin 17. mai. HURRA HURRA HURRA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar