torsdag 5. mai 2011

En ny dag med nye muligheter



Med nytt kamera har jeg forsøkt å ta noen bilder denne vakre dagen. Det er nydelig sol fra klar himmel her jeg bor, alldeles nydelig. Jeg har allerede vært ute og raket ut masse deilig bark til bedene mine.




Den vidunderlige, tunge stentøykrukka jeg har arvet fra oldemor har så flott patina! Den er akkurat slik det skal være, værbitt og flott...Inne har det vært nesten som alltid, blonder, farger og vasking av vinduer. Deilig å få gjort det. Dessuten ser jeg at det er en ny NIB-utfordring, så jeg får tygge på det, vet ikke om jeg skal være med. Men en gang må jo bli den første!




Jeg har spandert på meg et par puter fra Rie Elise Larsen/Boxdelux. Denne herlige retrobutikkken har så mye lekkert! Putene er sterke i fargen, men passer så fint i den gamle, svenske bondebenken ved spisebordet. Det er der alle de mest fargerike putene bor...


....Og jeg har heklet lapper som jeg har sydd sammen og bekledd ryggen på den ene spisestuestolen. Det ble et blikkfang som jeg håpet på.





Den gamle retrovekta jeg har fått fra moren min står i det ene kjøkkenvinduet. Den har vært kjekk å ha som blomsterbærer. Blomstene kommer litt opp fra karmen og det kan jo være litt fint.



Disse lysene tar opp fargene fra de indiske putene fra BOXDELUX....fargene er nesten som en vitamininnsprøytning!
Ha en herlig torsdag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar