mandag 23. mai 2011

PIP og HUMMINGBIRD

I går rullet det inn tapeter i postkassa mi. I am in love with PIP og HUMMINGBIRDs...Jeg bestilte både fra Inreda.com og Maleributiken.se. Begge butikkene tilbyr gratis tapetprøver, og frakten er ikke dyr.
Dette er rett og slett gode tilbud!


Jeg er ganske så romantisk, men i tillegg har jeg jo fått retrodilla, i beskjeden
skala riktignok, men
det er gøy!


 Det er særlig koselig å
se tingene mamma har fra 50- og 60-tallet,
som jeg har fått av henne. Jeg skal
vise det etter hvert her
på bloggen.


Men nå til disse herlige tapetene! Jeg har planer for dem, men må tygge litt på det, altså.


Håper dere besøker bloggen ofte,
det vil gjøre meg glad!

Ha det fint i kveld! 

Tapetene er fra PIP studio og
 Cole & Son

1 kommentar:

  1. Rett og slett nydelige tapeter. Legger meg som følger så jeg får se hvilke planer du har med dem.

    Ha en fin dag

    SvarSlett