torsdag 26. mai 2011

RETROSJARM



Tro det eller ei, men denne tapeten hadde jeg en gang på kjøkkenet. Tilogmed på alle fire veggene...Innimellom ble jeg litt rar i hodet av alle disse gulgrønne blomstene.

Det er en grunn til at hele huset mitt har hvite vegger i dag...


Denne søte jenta med den vakre vofsen hang på kjøkkenet i mitt barndomshjem på 60-tallet. Nå er jeg så heldig å ha den her hos meg.


Etter hvert som retrohjertet mitt har banket fortere og fortere, har jeg oppdaget flere retrosaker jeg har fått av mamma, blant annet en del fra Figgjo...


Blant annet dette serviset, som jeg fikk på 70-tallet. Jeg har alltid vært glad i dette frokostserviset, det er friskt og herlig!


Og jeg har enda et fra Figgjo som jeg fikk på samme tid, jeg elsker det! Herlig!!


Det er umulig å ikke bli glad av disse søte blomstene, jeg kan ikke leve uten farger i tilværelsen... 

  
Retrosjarm fra Quimper, Frankrike. Denne har alltid vært hjemme hos oss, nå bor den her hos meg...



 Og for all del, RICE i Danmark har så mye fint med frodige farger. Her en av mine favoritter, stativet til tørkerullen, kjøpt hos AURA4LAURA! Nesten så fuglen kvitrer og synger der den sitter mellom blomster og blad...



 Men jeg har også handlet Rice hos NETTPYNT, som har veldig mye fint og mange stilige ting til hjemmet.

En god kveld til dere alle! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar