mandag 9. mai 2011

Enda en gang......

....supert sommervær! I dag har jeg vært barnepike og kost meg sammen med barnebarna og datteren min. Når varmen kommer og vi kan være ute hele dagen blir alt fullkomment. Men uansett - jeg elsker livet. I dag har jeg vært i hagen, men først må jeg vise fram dagens herligheter......... jeg har fått PIP i huset! Det har jeg faktisk ønsket meg lenge.



Jeg kjøpte to krus, da jeg synes jeg kan bruke det både til te og kaffe, men nå er jeg mest ei kaffekjerring, da...



Det står at denne fargen er blå, men i mine øyne er den så å si turkis, så jeg er veldig fornøyd med det.  Eijffingers design er bare lekkert.....




På terrassen har jeg, i år som i fjor, plantet jordbær i en kurv, og der trives plantene veldig godt. I tillegg har jeg kjøpt meg et par vinstokker for spenningens skyld.....
Ikke at jeg drikker vin altså, jeg liker det ikke, men det er gøy å prøve noe nytt og se om det trives.
Dette var dagens lille betraktning, nå skal jeg fortsette å kose meg med været og livet...

Kos dere med sommeren!

TINTIN


1 kommentar:

  1. Koslig blogg du har.
    Legger meg som følger ,ha en fin dag Marit.
    (fine bilder)

    SvarSlett