søndag 29. mai 2011

Kreative pasteller


Noen ganger er det bare så deilig å slappe av med noe, uten å tenke...Det vil si, tenker gjør jeg, men det er ikke nødvendig med full konsentrasjon, når jeg for eks. hekler mens jeg ser på TV, det er ganske deilig, slår to fluer i en smekk...




Engelsk krim kombinert med vimpelrekke er ganske herlig. Jeg er jo anglofil, og får aldri nok av små engelske landsbyer, roser, hager, trange, små gater med små steinhus og grønne enger mens mordene løses.


Jeg blir alltid i pastellhumør når våren kommer og sommeren nærmer  seg, utrolig hvordan været påvirker oss mennesker...



Regnet og vinden veksler om hverandre i dag, og jeg koser meg inne, og det kan hende det blir mer hekling på meg, et eller annet!

God søndag videre!

  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar