tirsdag 14. august 2012

Diagonal, loddrett og på tvers

Det finns en tid for alt...I dag er det tid for nydelige minutter
på terrassen i et vakkert sommervær. Puter, teppe, roser og
engelske Country Living. Så er det bare å nyte, i diagonale, loddrette
og vannrette striper. De mykeste, deiligste sommerputer.





På bordet; lysestake fra Nordal, rosene The Fairy og Coral Down...de
 skjønneste farger. Snart er det slutt på sommeren, men fortvil
ikke, høsten er også vakker. Sjarmen ved å bo i dette vakre landet er
nettopp årstidene. :)









8 kommentarer:

  1. Kjempekoselige bilder :) Nydelige puter du har heklet (regner jeg med....)
    Ha en flott dag på verandaen :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Rett og slett lekkert!!!!!!!
    Nydelige puter og fargar.
    Eg likar godt både hekling og strikking. Men om sommaren vert det lite av det. Eg er heilt hagegal den årstida. Har nokre påbegynde prosjekt som snart må fram. Er meininga eg skal blogge om hobbiane mine og.
    Vil følge deg så legg meg til som følgar :)
    Kos deg på terassen.

    SvarSlett
  3. Så lekkert, og gledelig å se skikkelig fargerike puter.
    Helt enig med deg - årstider er helt ok.
    Ha en flott uke
    Bente

    SvarSlett
  4. Ååå her oser det sommer og humlesurr:))
    Herlige puter med farger og striper...
    Ja..vi må nyte været som vi er så heldige å ha nå...fantastisk..og så kommer september...favoritt-måned for meg:))

    SvarSlett
  5. Det er herlig å kunne sette seg ned en gang i blandt, og bare slappe av!

    Flotte bilder! Du er flink til å pynte!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så herleg!

    Og så flotte puter!

    Nyt sommaren :-)

    SvarSlett
  7. Fantastiske puter, og nydelige lysestaker i herlig farge:DDDDD Når jeg blir ferdig med de prosjektene jeg er i gang med, så skal jeg hekle meg en slik pute i diagonal hekling, for det er jo bare så flott og morsomt. Klem Grethe

    SvarSlett
  8. Dette var bare nydelig! Herlige puter og interiør:) Høsten er en vakker årstid. Den gir meg alltid energi og jeg føler alt er så frisk og rent på høsten.

    SvarSlett