fredag 17. august 2012

Roser på en fredag


Håper dere har hatt en like fin dag som
jeg...har vært ute i solen, slappet av på terrassen og
hjulpet mannen med litt snekkerarbeide. Det vil si...jeg har holdt
mens han har snekret, hihi...Kan ikke akkurat påberope meg 
noen evner på det området. Men sola skinte, og jeg
tok rosebilder.




Over: Tre bilder av Astrid Lindgren




Over: Fire bilder av The Fairy som har et vell av roser

Schneeflocke; en bunndekkerrose

Edith Rose, buskrose
Rosenberg; klaserose, nydelig rosa aprikosfarge



Heritage; den skyter knopper i ett sett og er bare nydelig 
Håper dere likte dagens lille rosevandring,
og ønsker dere en riktig fin helg, alle sammen.


8 kommentarer:

  1. Jeg likte veldig godt rosevandringen. Kjempe flott! Jeg har fått skikkelig rose-dilla, og bare elsker duften og synet av disse flotte plantene!

    Ønsker deg en fin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Takk for en nydelig rosevandring:)
    Ønsker deg en fin helg Unn...håper solen skinner på deg hele helgen:))

    SvarSlett
  3. Ja, eg likte rosevandringa di. Tusen takk. Eg er heilt besatt av roser. Nydlige å sjå på og mange også å lukte på.
    Ha ei fin helg og måtte finveret vare :)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Roser gjør hager så sjarmerende. Elsker disse bildene dine. Jeg har fått noen roseavleggere av mamma i år, som igjen kom fra farmors hage. Håper jeg får det til.
    Ha en fin helg.
    Klem :-)

    SvarSlett
  5. Helt nydelige roser hos deg unn. De må være en glede i hverdagen:) Ønsker deg en kjempefin helg. God klem fra Ellen

    SvarSlett
  6. Kan ikke skryte av sol her i dag, men dn kommer vist sterkt tilbake i morgen! Heritage er så skjønn. Har kjøpt meg en ny en i år etter at min tok kvelden...

    SvarSlett
  7. Takk for koselig rosevandring i solskinnet! Her regner det nå, men vi har hatt noen fine dager her også.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  8. Det finnes ingen bedre "syssel" på en sommerdag enn å rusle rundt blant rosene... kjenne på duftene, knipe av litt avblomstra... og ta fine bilder som vi kan kose oss med når vinteren kommer.

    SvarSlett