torsdag 16. august 2012

Skumring rundt bedene...

I går tok jeg bilder i skumringen...og
lyset ble deretter. Men jeg synes det var fint, det
passet så fint for den lilla floksen som er på god vei
til full blomst. Med lavendel som bakteppe og fairyroser
som koselige "naboer" ble det fine fargetoner. ;)


I dag var jeg på baksiden av huset, der skogen
er, og hvor lyngen og tyttebærene står side om side...




Men tyttebærbilder ble det ikke noe av, men den
 vakre lyngen er ikke så verst da...den har jo en av
mine favorittfarger.
Det har vært en nydelig dag i dag, nå er det
en aldeles nydelig  luft ute, og man
må nyte mens man kan...






3 kommentarer:

  1. Flotte skumrings bilete.
    Røsslyng er heilt nydelig. Fint å plukke å pynte med:))
    Ja, dette veret må nytast...........
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  2. Beautiful photographs, I like to admire such views. I am greeting

    SvarSlett
  3. Stemningsfullt i skumringen! Ser at du, som jeg har en naturnær hage. Verdifullt med frisk luft og vill natur nær innpå.

    SvarSlett