torsdag 30. august 2012

Heklet vognteppe og dagens roser


Nå er jeg så heldig at jeg er fadder til
mamma'n til en nyfødt Trondhjemsgutt...og
jeg har heklet vognteppe i offwhite, lys blått 
og lys turkis. Regner med at babygutten
blir fornøyd med noe som luner... ;)
Inspirasjonen fant jeg hos Sonja i Det Blå Huset
som igjen hadde funnet oppskriften her .


Rose Schackenborg Castle, korallfarget og aldeles nydelig,
blomstrer for annen gang nå






Coral Dawn plantet jeg ved inngangspartiet i sommer,
og jeg drømmer om at den skal klatre seg stor og frodig med
tiden...
Fin torsdag til dere alle!



3 kommentarer:

  1. Så flink du er!

    Og vakker rose også :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe!!..flott rose:)
    Ha en god ferd mot september, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Åååå det var et vakkert teppe ! Rosen det samme !

    SvarSlett