tirsdag 14. mai 2013

En litt crazy dag...med heklerier

Dagen startet tidlig, jeg sto opp
kl seks for å være barnepike. Kjørte avgårde glad
og fornøyd,og oppdaget veldig fort at jeg hadde
glemt mobilen. Jaja tenkte jeg, det går an
å glemme, og det går an å være uten mobil et par timer.
Det gjør faktisk ingen ting, for en kortere 
periode i alle fall;). Da jeg
kom fram fikk jeg vite at jeg kom en uke for tidlig...hihi
Det gjør heller ingen ting, tenkte jeg, for det var jo bare å kjøre hjem...
Hmmm...håper ikke det blir mer rot denne dagen.
 For jeg synes ofte
når dagen har startet litt kronglete, har det lett for å
fortsette...
Men nå tenker jeg positivt...























Jeg holder på med en pute til datteren min
og håper å bli ferdig snart. Den består av tre deler,
diagonalt mønster, bølger og striper. Høres
ikke det sprøtt ut? Tror ingen har maken
til den, for det er ingen oppskrift, bare meg som 
fantaserer. Håper den blir okay. Det er uansett
deilig å hekle!

Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. Hei,
    Lenge sida eg har vore på bloggen...men kor deilig å treffe på innlegget ditt med så flotte fargar i heklet. Kjekt med noko heilt spesielt som ingen andre har.
    Har du så fin bløming i bedet ditt også. Her er det sååååååå utrulig seint i år men det er vel berre å vente vidare ei stund på spiring.
    Nyt dagen vidare med eller uten kronglerier :))
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  2. Det hekleriet ditt såg spennandes ut:) Fine fargar!

    SvarSlett
  3. Hi,hi...en uke før tidlig...:)..ja som du sier enkelte dager blir det litt klabb:)
    Fantastiske heklerier du lager...det blir en nydelig pute dette:))
    Heldige de som kjenner deg:)))

    SvarSlett
  4. Så mange flotte bilder da,og nydelige heklerier. Helt herlig. Må se litt mere på dette.
    Klemz

    SvarSlett
  5. Beautiful blankets..and beautiful spring flowers!

    SvarSlett
  6. Hihi...måtte le når jeg leste om deg og din dag som startet litt merkelig. Alltid flotte bilder du har å vise frem, og den puten er jeg sikker på blir lekker!!!

    Ha ei flott mai-uke!
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Du er utrolig flink å hekle, mønsteret ser helt nydelig ut.
    Nyt dagen :-) Anita

    SvarSlett