søndag 12. mai 2013

Familietradisjon + Vårtegn...

I går tok jeg nye bilder bak i skogshagen
vår. Det endres jo dag for dag, og
nye kommer stadig til. Min drøm er at det skal spre seg
til "tepper". Høres ikke det fint ut da?
Jeg synes i hvert fall det er en god ide!

























På fredag kom mannen min med favnen full
av friske prestekrager som jeg skal
ha i krukker og kar på trappa.
Og det blir nok noen på terrassen også.
Det er bare så sent ute i år, men litt blomsterpynt 
skal vi få til før 17. mai. Tradisjonen tro er hele
den store familien samlet, bortsett fra en i Bergen, som 
ikke er helt ferdig med eksamen enda. Men vi
skal ha deg i tankene, jenta mi...
og vi ses jo senere i sommer, heldigvis.

Lenker dette innlegget til
VÅRTEGN 9 hos Elin! Ta en titt der,
så finner du flere blogger som
 er med på utfordringen, også
må du ta en titt hos TODAYS FLOWERS.

9 kommentarer:

  1. Flotte bilder og blomster hos deg! Prestekrager er jo så flotte og blomstrer hele sommeren.

    SvarSlett
  2. Kjempe fine bilder hos deg. Så mye fint å se på!
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Her var det mange blomar. Nydeleg blåfarge på desse små blå, som eg og har litt av, men hugsar ikkje namnet. Eg ser at dei sprer seg litt, men eg trur ikkje det vert plagsomt.

    SvarSlett
  4. Margerittar høyrer med i min hage også, men eg har ikkje kome så langt som deg og planta ut noko enno:)

    SvarSlett
  5. deilige blomsterbilder, nå er det ikke så veldig lenge før mine påskeliljer åpner seg...håper før syttende mai. Alt er så sent ute iår, men, som de sier: bedre sent enn aldri :). Ønsker deg ei flott uke og en fin 17. mai! Klem Pam

    SvarSlett
  6. Det blir så fint til 17. mai med margeritter! Det hører med :) Deilige vårtegn.

    SvarSlett
  7. Ja, tepper vil vi ha mye av i hagen. Det er så flott. Det lover godt hos deg. Ha en fin 17.mai med familien.

    SvarSlett
  8. Flotte bilder - så søte ruteliljer du har:)

    SvarSlett
  9. How lovely! You have a lovely garden full of the most beautiful flowers and I feel very lucky that you have shared them with Today's Flowers. Thank you very, very much :)

    SvarSlett