tirsdag 7. mai 2013

En VINTAGEDRØM, boken fra Sarah Moore, pluss våren som spretter...

Dagen i dag startet med
en liten runde hvor det blomstrer for øyeblikket.
Deretter tok jeg fram min lille spade og den lille 
raken som barnebarna en gang hadde,
som jeg synes er så fin å bruke i bedene når jeg
bare skal dra ut noe, noen grener eller smårot,
uten at jeg raker i den forstand. Den er 
bare så kjekk! 


























Til slutt boka til Sarah Moore, som er
vintagedesigner hos Country Living, det engelske magasinet
som jeg har lest fast i årevis, og som jeg elsker.
Siden til Sarah Moore finner dere her, og jeg
vil anbefale både boka og nettsiden til dere alle.
Nå skal jeg hente min spreke mor på 84 år,
kjøre henne hjem, og deretter legger jeg beina på en stol, koker en latte og koser meg med den vakre boka.

Fin uke til alle kjære følgere og bloggvenner!


2 kommentarer:

  1. Ser ut til at du har hatt både en koselig og innholdsrik dag.
    Nydelige blomster - elsker denne årstiden, alt er nytt og friskt.
    Ha en fin dag
    Bente

    SvarSlett
  2. Den boka så herlig ut. Ellers har jeg ikke begynt å rydde i hagene mine ennå. Men må vel snart begynne å ta en runde. For snart kommer sneglene frem, så da må jeg få ryddet vekk sånt som de liker. Sånn ellers takk for kommentaren vedr headeren. Har kjøpt domene og i dag layouten, så da var det på tide å teste ut en idè til headeren, som jeg har hatt oppe i hodet et par uker. Testing, testing. Har også en annen idè, men må bare få strikket meg et par sokker først, nå som jeg er ferdig med senga mi. hilsen Grethe

    SvarSlett