mandag 20. mai 2013

Klipping av småtrær og tulipaner...

...som lyser opp med en nydelig glød.
17. mai var dagen da det virkelig eksploderte
i naturen. Trærne var grønne mot den blå himmelen og vakre, norske flagg, kan det bli bedre? Morelltrærne står i full blomst,
likeså Prunus-treet, det rosa...og det hvite venter jeg på... Det er en lykke
 å eie en hage!







Og disse tulipanene 
kom nå i pinsen...jeg tror jeg har fått dem
og vet ikke navnet. Men de står der som
varme ildkuler, utrolig vakre. Og jeg
måtte bare dele dem med dere.

Dette er mitt bidrag til VÅRTEGN 2013
Ønsker dere
alle en god uke!

Klem fra Unn :)

3 kommentarer:

  1. Ja det har vært noen herlig solfylte dager, men nå kom regnet... Nydelig farve på de tulipanene du viser, de varmer nok opp i bedet.
    Ha en fin uke:-)

    SvarSlett
  2. Så flott det er hos deg.

    Superdeilig med sol og varme.

    Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  3. Åja...så enig Unn...lykke å eie en hage..og spesielt nå når sommeren er kommet:)
    Nydelig collage du deler:))

    SvarSlett