fredag 10. mai 2013

Saturday show off og Helgeglede


En rosehage i sydlige Sverige
er midtpunkt for "Saturday show off", en utfordring
på en vakker blogg med utrolig skjønne innlegg.
En drøm for oss rose- og hageelskere.
Mitt bidrag denne gangen er tulipaner fra 2010
og revebjellen, Digitalis. Bildene er fra
2011.













Herlige blomster som beriker hagen,
 min retreat, og 
som forgyller mitt liv fra vår til høst.

Ta en titt på
alle bidragene HER

I tillegg kan dere besøke
Helgeglede hos VIVI

Takk til alle nye følgere og en
riktig god helg til alle bloggvenner!


Klem, Unn



6 kommentarer:

  1. Sååå vackert fångat med vattendroppar, som små diamanter! Digitalis är en stor favorit i min trädgård också... snart så får vi se dem igen!
    Tusen tack för din söta kommentar!
    Önskar dig en skön helg.

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster og bilder, vi har mye å glede oss til.
    God helg.

    SvarSlett
  3. Så nydeleg!

    Tenk alt vi kan glede oss til framover :-)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder,og ja blomster beriker livet.Du spør om jeg bor i Amerika. nei jeg er bare på en veldig lang tur. snart 3 mnd nå. Bare noen uker igjen.
    klem

    SvarSlett
  5. Flotte blomsterbilder i vakre rosatoner!
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  6. Kjempe flotte bilder. Revebjelle er blitt en favoritt her i hagen.
    Kjempe hyggelig at du ville dele din glede.

    Klem

    SvarSlett