lørdag 16. juli 2011

Dagen blir hva du gjør den til...


Våknet til en knallblå himmel i dag. Det var så
vakkert, at jeg tok fram puter og madrasser. 
Det har ikke vært for ofte vi har
gjort det i sommer, for å si det sånn...


Jeg plukket erteblomster, som jeg har plantet 
på terrassen i år, hentet en liten mugge,
og kjente duften av sommer...


Mine blå Million Bells hang og nikket
til meg, og alt var bare fryd og
gammen.


Jeg har hatt en razzia gående med alle mine
interiør- og hagemagasiner, og tok fram
 skjærekniven fra Biltema for å plukke
ut de sidene jeg vil spare, og 
fikk unna den siste bunken
 for denne gang...herlig!


Etter denne økten la jeg meg ned på for
å strekke på bena, følte jeg fortjente
det, liksom ;) ...

...og plutselig sa det Zzzzz...puh...Zzzzz...puh,
og da ble jeg nok borte...


...for da jeg våknet sto mannen i mitt liv
og ropte forsiktig...du må våkne!
Mens jeg lå der og sov, hadde 
han plukket 3 kg bringebær...


Dagen blir hva man gjør den til...men
jeg fortjente det, å sove middag i to
 timer altså....ååå så godt det var :D

Tintin

5 kommentarer:

  1. Og vi har vært i bursdag i Sverige, og tilbragt dagen sammen med alle våre fem barnebarn, hvorav den vi hadde med var skikkelig syk med feber. Han har to hjørnetenner på gang, så han har vært helt utafor, stakkar. Satser på at kommende natt blir bedre for både han og meg, for han tilbragte natten i senga vår,- for første gang. Tror og håper at han er kommet igjennom krisa, for da drar vi på campen i morgen, og overlater Mini til pappaen en dag eller to:DDDD Får håpe at det blir sommer noen dager, hadde vært hyggelig:DDDDD Fortsatt god helg!! klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Herlige bilder. Ja, absolutt, dagen blir hva du gjør den til. Sommerhilsen fra Sigfrid som farter rundt i Europa.

    SvarSlett
  3. Ja, da ble det vel bringebærsyltetøy kan jeg tenke meg. Artig innlegg :))
    Takk for hyggelig kommentar på bildet mitt :))

    Ønsker deg en fortsatt fin helg :))

    SvarSlett
  4. Kjekt med en høneblund en gang i blandt. Det er ikke så ofte det har vært så fint vær som i går, nei. Dessverre får en heller si. Langtidsvarselet på yr ser ikke ut til å gi oss flere sånne dager på en stund.

    SvarSlett
  5. Hej TinTin

    Hvor hyggeligt med besøg. Du skal være velkommen anytime

    Dejligt med en lille lur i haven. Det er jo derfor vi gør det - er det ikke - for at dufte, lytte, nyde, ånde og plukke livet ind! ;)

    Hej fra
    Eva
    Evigglade.blogspot.com

    SvarSlett