fredag 15. juli 2011

Når lysene tennes der hjemme...

...da regner det ute

I kveld blir det levende lys på bordet.
Det har regnet i hele dag og natten gjennom. Vi nyter lyset som sommertida gir, men noen ganger er det ekstra fint med lys i lykter og på bordet, som når det blir mørkt av regntunge skyer...






Jeg måtte ta inn to roser fra hagen, en rose
 på hvert bord er nok...de er så dekorative!



Engler er fint syns jeg, som dekorelement i mindre
 mengder, derfor har jeg noen få som jeg har hatt gjennom mange år, og som dukker opp med jevne mellomrom, også utenom jul.
Denne syns jeg er ekstra fin sammen med lys, for lyset reflekteres i glasset.

En fredelig kveld ønskes alle!

TINTIN

4 kommentarer:

  1. Her skinner sola, og kveldene er faktisk ganske lyse ennå her i nord, men det er hyggelig med levende lys uansett;)
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Og her er det grått og trist.Vi skulle ha dratt på campen i dag, men har utsatt det til i morgen. Vårt eldste barnebarn skal feire 8 årsdagen sin i morgen, så da drar vi til Sverige i bursdagsselskap. Lille Mini-barnebarnet skal være hos pappa i en ukes tid, men sliter med noen tenner i dag. Feber og utafor, så da er det greit for sønnen vår og få litt hjelp av modern. Selv om han vell mente at han skulle greie seg sjøl. Det var nå Bestefar som mente at vi kunne bli hjemme til i morgen..... Håper dere får en flott helg!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Levende lys er veldig koselig. Også varmer det så godt å se levende lys.
    Sommeren her er så skiftende. Nå skal det være en masse nedbør den kommende uken, og etter det håper jeg vi får en varmere uke :)
    Lurer faktisk på om jeg skal tenne lys her nå, sånn for å varme kroppen litt :)
    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Kjøpt på COOP. Ikke elektrisk!!!! Det er en gasspatron man bytter inn, med pant:DDDD Kan tilsette smaker. Jeg liker dette designet, samt at jeg klarer å skru plastflaska inn uten å måtte be gubben om hjelp. Flaska er også pen å se på. Jula har noen kullsyremaskiner, men som sagt denne er kjøpt på COOP på Rygge Storsenter her i Moss. Finnes i flere farger, bla hvit:DDDD Klemz Grethe

    SvarSlett