lørdag 2. juli 2011

Regn ute - roser inne

Det er noe jeg ikke greier meg uten,
det er roser og blonder. Når
jeg leser om at "shabby chic" er
ut, må jeg smile. For jeg var shabby
leeenge før det var in...


Uansett spiller det ingen rolle, for jeg
forsøker å være tro mot meg selv
og min egen smak...med
avslappa bohempreg...

Dette miniskapet var noe jeg kjøpte
på en svensk gårdsauksjon en gang.
Det var to identiske skap, men
speilvendte. Jeg kjøpte
begge.


Jeg tror ganske sikkert det har tilhørt en
større sjenk eller et stort skap, og
hadde jeg hatt hele møbelet hadde
jeg aldri malt det.


Men siden jeg har bare disse to små,
fikk jeg lyst til å male. Mini-
møbelet har tilogmed skuff! Og
det er laget av ekte heltre, så det
må ha vært et kvalitetsmøbel...


Fargen ble jeg veldig fornøyd med...
Jeg elsker jo turkis.
Nå er det tid for lunsj med
kaffe latte attåt.

God middag til dere alle!

TINTIN



2 kommentarer:

  1. SUPER søtt skap
    ..i den herligste farge :)

    SvarSlett
  2. Hei, så koselig at du kom innom meg;)
    Herlige skap og en nydelig farge, den liker jeg også;)
    Ha ei fin helg videre, klem fra meg;)

    SvarSlett