fredag 8. juli 2011

MIN STIL

Farger og romantikk

Kjøpte nylig en ny bok, den er jo ikke helt
ny, men ny her i huset. Det er Selina 
Lake som har skrevet den, og jeg
 kan trygt anbefale den til
 andre. Den er fargerik og
romantisk, så det er 
mange lekre bilder!


Denne rød lampa er egentlig et godt eksempel på min
 smak. Den er fargerik, romantisk og den har
 silkeskjerm, noe som sammen skaper det
 preget, den stilen jeg liker,
 litt bohem, litt boudoir
og hjemmekoselig...



Lampa er kjøpt i England og
er en av mine favoritter
her hjemme...


Puta over er fra KREMMERHUSET, og
jeg synes fargen er sååå
vakker...pleddet er
fra Jotex og er
så bløtt og
deilig,
et riktig koseteppe!
Den lille kommoden i forkant er
kjøpt på ZANZ, og jeg
elsker den!

Dette var dagens lille hilsen fra meg!

Ønsker dere en kjempefiiin fredag alle sammen!

TINTIN




4 kommentarer:

  1. Nydelige farger!!! Og jeg bare elsker bohem stilen:DDDD

    SvarSlett
  2. Nydelige ting! Jeg liker stilen din godt, men jeg liker så masse:o) Derfor har jeg forskjellig stil i nesten alle rom hjemme hos meg, hi hi!

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Likte både puten og lampa!
    De kunne flyttet inn hos meg - lett!;)
    Selv synes jeg det er vanskelig å plassere innredningen min i en spesiell stil...
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar hos meg!
    Herlig blogg du har!
    Selv liker jeg veldig mange stiler, og leter litt etter meg...tror mitt hjerte egentlig ligger nærmest engelsk cottage stil.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett