søndag 17. juli 2011

Roser på en søndag

Rosene mine er i ferd med å komme mer og mer. I dag
 løp jeg ut før den verste vinden og regnet kom og
 tok noen bilder. Jeg har ventet og ventet på at
Austinrosen "Heritage" skal slå ut i
blomst, og i dag var det perfekt
å ta bilde. 


"Winchester cathedral" har blomstret i mange dager
allerede. Det eneste jeg har å utsette på
den, er at grenene er veldig myke, noe som
 fører til at den blir veldig "hengende"
når alle knoppene på samme gren er
i blomst.


Den siste rosen jeg skal vise i dag, har jeg
 dessverre glemt navnet på. Den har en
usigelig vakker farge, som går fra
lys lys gult til rosa til lilla,
den må bare sees. men når
det er i full blomst er
den nærmest hvit.


Roser kan jeg ikke leve uten...

God søndag,

TINTIN

6 kommentarer:

  1. roser og urter er mine favorittblomster:DDDDD Jeg er spent på hvordan det er med hagen min på campen nå. Vi har ikke fått dratt ditt, for Mini-barnebarnet er så syk av feber, at Bestemor ikke har klart å dra fra han. Han til og med sover i senga vår om natta, og dette er en unge som aldri har gjort det. Håper at han blir bedre i løpet av morgendagen, så vi kan dra på campen og starte ferien vår. Jeg har en rose som jeg gleder meg skal slå ut i blomst, Rapsody in blue. Lilla rose. Nydelig sak. Fortsatt god helg. Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Nei roser kan vi ikke leve uten,,,
    Så nydelige roser du har , fine bilder, Marit.

    SvarSlett
  3. Your roses are so beautiful...I am a lover of David Austin roses too. I also am very impressed by your lovely, banner. Have a great day.

    SvarSlett
  4. Tack för din kommentar och hit kikar jag gärna in och tittar på din fina blogg. Visst är rosor vackra! Ha en fortsatt skön söndag.//Anna

    SvarSlett
  5. Nydelige roser! For noen sarte delikate farger.

    SvarSlett
  6. Nydelige roser! Jeg har 'Heritage' selv, og den er en av mine favoritter. En får liksom ikke sett nok på den synes jeg :-)

    SvarSlett