torsdag 14. juli 2011

FØDSELSDAG x 2 - HURRA!


Siden det er to bursdager i dag som er offisielle, den
 ene feires vel på Øland i "private" omgivelser,
skjønt private, fru Blom, kronprinsesse
 Victoria av Sverige fyller 34 år i dag,
 derfor blågule blomster på bloggen!
Victoriadagen kalles den vel. 


Den andre fødselsdagen i dag er selvfølgelig
- tamtaratam - Frankrikes nasjonaldag.
Den blir feiret med pomp og prakt
 på Champs Elysse i dag, med
ferske blomsterbilder fra
hagen her!


Så har erteblomstene begynt å komme så
smått, og det er jeg så lykkelig
for av den enkle grunn, at
det rett og slett er noe
av det vakreste jeg vet!


Klem og kos,
TINTIN

4 kommentarer:

  1. Ja, søren, glemte det var 14.juli:O)
    Flotte bilder fra deg, og viktige begivenheter;)
    Nyt dagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Jeg glemte også det at det er 14. i dag, he-he. Husker at min første store kjærlighet, som er fra Fredrikstad, også har bursdag i dag!!!! Mimre, mimre!!! Ha en flott dag!!! klemz grethe

    SvarSlett
  3. Flotte blomterbilder! Nydelig farge på erteblomsten! Mine har ikke begynt å blomstre ennå...

    Flott, fargerik og sommerlig header har du også fått:o)

    Heleneklem

    SvarSlett