onsdag 10. august 2011

En titt inn hos meg

Noen har etterlyst interiørbilder hos meg,
her er noen få, eller en liten titt
inn hos meg.


Her fra kjøkkenvinduet. Jeg har også malt litt
i sommer, har "farget" en stol turkis, samt en
slags benk med to skuffer i samme farge,
men mørkere. Sammen står de på
kjøkkenet, ved siden av
oldemors gamle sofa.


Høyden under taket i hele første etasje
er 3.20, og for meg er det en 
barriere å skulle stå på
en stige eller et bord
å male vegger, - jeg har nemlig
høydeskrekk. Men farger skal det bli...


En liten vegg fra stua, hvor jeg har litt
kunst på veggen. Jeg liker veldig
godt pasteller, som de til venstre
 og høyre for midten. De er 
begge fra 1800-tallet. 


Den lille hekleborden i vinduet er
kjøpt i Frankrike, 


God onsdags kveld i stuene ønskes dere alle!

Tintin




1 kommentar:

  1. Å , for noen herlige interiørbilder.
    Du er som meg , ser jeg, ingen minimalist.
    Jeg er også veldig begeistret for pastellfarger.
    Selv har jeg ikke malt noe i disse lekre fargene, men jeg fryder meg over bilder hos andre.
    Takk for titten.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett