tirsdag 30. august 2011

Hummer og kanari i min stue...

Denne uka, dvs. i går og i dag,
har jeg gjort litt skikkelig rent i stua,
og flyttet litt rundt på møbler...
og da jeg tok disse bildene ble jeg overrasket
over hvor mye turkis og sjøgrønt
jeg egentlig har, men det har vært fargen min
i veldig mange år, så ikke så rart...


Og ikke visste jeg at jeg hadde
så mye svart :)...Flytte møbler må sies 
å være en av mine
hobbyer, jeg må bare le... Jeg simpelthen elsker
 å forandre noen ganger...Nå er det
veldig lenge siden sist, så det ble som
et friskt pust...for jeg fikk vasket en god del støv
bak der vi aldri kommer til


Puta, skinnet og stolen, et funn
fra en bruktbutikk i Sverige, er deilig
å hvile øynene på nå i den høstlige
lufta...


Garnet er aldri langt unna...
og en billigvelour i gyllen
høstfarge ble lagt på et
lite bord jeg har der jeg sitter
og hekler, og den gjorde
egentlig susen, om jeg skal si det sjøl


Sirkelputa jeg heklet for noen 
uker siden ligger der som et
våkent øye, haha...og mer stue
skal det bli framover, for jeg skal
rydde i alle bildene mine...
og få litt "Creative walls", som det 
heter i boka...

KLEM på en TIRSDAG!

8 kommentarer:

  1. nydelige bilder, og den stolen med den puta de er så lekker!!!! skulle så gjerne ha hatt oppskrift på den puta!!! Har du en link?????? Send isåfall på epost!!!! klems Grethe

    SvarSlett
  2. Liker dine heklerier, de er flotte fargeklatter og det liker jeg;)
    Gleder meg til dine nye kreative vegger:)..og du har mye herlig garn, ser jeg;)
    Nyt uka videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. jo, noen ganger trenger man en skikkelig opprydding og rengjøring.. og det er utrolig hva man har, bare man ser etter : ))

    ha en fin dag !

    SvarSlett
  4. Så utrolig trivelig stua er:) Det synes det bor en kreativ person her:) Liker alt håndarbeidet ditt og bildeveggen:)

    Ha en nydelig onsdag:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Hejsa.
    Utrolig flot stue du har.
    Kan virkelig se at du er en kreativ person.
    Ha´en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  6. Så koselig stue du har.
    Lyse, lekre farger.
    Og jeg er enig i at det vises at her bor et kreativt menneske :)
    Ha en fin onsdagskveld.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  7. Gode farger i en superkoselig stue, fint håndarbeide og mange vakre bilder!
    Godt med rydding og rengjøring, man blir virkelig i godt humør etterpå!
    En koselig kveld ønskes deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Koselig stue med personlig preg:) Åh det er så godt å få tatt sånne "røsk" i blandt, vaske!! rydde, flytte litt rundt og ordne:) Ser bokskapet ditt...har nesten makent jeg:)

    Klem på en onsdag ^^)

    SvarSlett