mandag 15. august 2011

Når hjertet er fylt av farger

Farger gjør godt, farger varmer, de sprer
 lys, faktisk, og har en positiv innvirkning
 på vår tilværelse...


Jeg har aldri heklet diagonale striper før,
men da jeg fant oppskriften på nettet, satte
jeg i gang med disse stavene og det var
faktisk skikkelig gøy!


Nå er jeg i gang med baksiden, som skal bli
litt dypere i fargen, og ikke så sprakende
som denne...


Til slutt skal det bli et putetrekk med en
side for glade farger og en annen for
sesongen som kommer, med pledd og lys må
det være lunt rundt meg!

KLEM fra meg



7 kommentarer:

  1. Du, så lekkert!! Denne typen stavhekling tror jeg aldri jeg har sett før, dekorativt!!

    SvarSlett
  2. Du verden dette så avansert ut, er det det, vanskelig? Jammen er du ei kreativ dame, flink med hendene :) Kjempefine farger!

    SvarSlett
  3. trodde det var harlequin først men ser nå at det er vridde staver.. stilig !! liker slike mønster : ))

    ha en fin kveld !

    SvarSlett
  4. Kunde gärna fått bli en tröja till mig:-) Färgerna är klockrena.

    Kram
    Anna

    SvarSlett
  5. Så lekre farger! Lenge siden jeg har hekla, men tror jammen jeg ska' på'n igjen, gitt!

    Heleneklem

    SvarSlett
  6. Takk for svar!

    Om du titter innom bloggen min vil du se at jeg har en liten påskjønnelse til deg;))

    Klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  7. Åh! Du,
    denne var aldeles nydelig! Herlige farger*smile*

    SvarSlett