lørdag 10. september 2011

En smugtitt på rommet mitt...

En liten smugtitt i syrommet mitt...her et
skrivebord jeg kjøpte for fire år siden, malt i
hvitt og bringebærrødt, som jeg liker veldig godt
fordi den har blåtoner i seg og er en varm farge.


Bildene blir mer oversiktlige etter
hvert som møblene kommer på plass. Det er enda
en god del igjen å gjøre, men sykroken ses altså
her, så å si ferdig.


Gode minner fra mange ferier i form av 
steiner fra Malta (lava), Patmos, Korfu,
Kreta m.m. Har dem i et glass med hvit dekorsand
som får en bra effekt.


Her er noen små skrin jeg har samlet, og et lite 
veskespeil med brodert lokk (petit point)...


Hyller kjøpte jeg på BILTEMA, og en del kurver ble
kjøpt på JYSK (de har mye fint til en rimelig penge). Men de fleste hadde jeg fra før...
Hyllene er brede og fine, dype,
 det liker jeg, med andre god plass. Jeg kjøpte to 
hyller som jeg har plassert inntil hverandre.
Det blir mer oversikt framover, når ting er
fikset!

KLEM til alle som stikker innom her!


6 kommentarer:

  1. Det ser jo helt supert ut, på syrommet ditt. Her har jeg symaskinen på spisestuebordet, enda jeg har et eget hobby, eller kanskje furterom :-)) Men det er ikke noe ordentlig bord å ha symaskinen på, så det blir mest til oppbevaring, også er det gjesterom, og barnebarnas soverom når de er på besøk.Men inne på bordet, og hyllene dine, så ser det ordentelg fint ut. dette blir nok deilig utover mørke høst, og vinterkvelder :-) Også kan du kose deg med minner i fra varme deilige sommerdager, med steinene i glasset. jeg er også glad i små skrin og bokser. Nydelige de du har her
    ha en god natt, og en fin søndag
    :-))

    SvarSlett
  2. Så flott det rommet var. God plass til symaskinen, det er jo deilig.
    Min står på kjøkkenbordet.
    Jeg likte godt hyllene fra Jysk med alle kurvene.
    Koselige ferieminner også.
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Ingunn (søvnløs)

    SvarSlett
  3. er sikker på det der kommer til å bli toppers : ) likte fargen på skrivebordet.. Jysk har masse flott.. til en billig penge.. kvaliteten er akkurat like god som hos Bohus og de andre som tar dobbelt så mye for varene..

    god søndag til deg og takk for alle kommentarene ! de gjør godt nå !!

    SvarSlett
  4. ps! takk for kompliment : ) det er min manns hule : )

    gardinene er lyngfarget..

    SvarSlett
  5. Så flotte farger på arbeidsbord og stol!!..friskt og fint innslag.
    Brede hyller er så godt å ha, for det er ikke lite som skal ha plass på et slikt hobbyrom;)
    Nyt søndagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Så fint du har fått det. Der blir det nok koselig å sitte med puslerier.

    Klem

    SvarSlett