torsdag 1. september 2011

TAKK til dere ALLE...og husk give away!


Denne gangen vil jeg benytte anledningen og takke alle som har lagt seg til som følgere på bloggen min den siste tiden. Det setter jeg veldig stor pris på! Og jeg vil også takke alle som har tatt lodd på min give away - retrostoffer! 



Det er ingen automatikk eller selvfølge å få følgere, heller ikke er det noen selvfølge at noen trekker lodd...Derfor vil jeg takke spesielt.


Den siste trekkes den 14.9. via Random.org, så da er det bare å vente og se...! Heia for alle sammen!!



1 kommentar:

  1. God kveld i stua. Artig det du forteller om kaffeboksen min:)
    Joda, jeg har da en link serru, prøv denne http://www.mf2fm.com/rv/ Her er det et aldri så lite utvalg av effekter, med "bruksanvisning".

    Lykke til. Nå skal jeg følge med på om det begynner å snø på bloggen din snart;))

    SvarSlett