mandag 26. september 2011

Puta er endelig i boks...

Jeg må bare innrømme at jeg har blitt ganske så betatt av 
diagonalheklingen...den er dekorativ og morsom å hekle!




Puta, som har mormorruter på den andre siden, har fått
plass i senga på puslerommet mitt...



Det betyr at hvis jeg har sittet og jobbet med ulike prosjekter
en hel dag, kan jeg med god samvittighet legge meg
nedpå for en aldri så liten høneblund...Godt å tenke på!

God ny uke ønskes til alle som
besøker TINS ROSE!


Nå forsøker jeg å linke til REGISTRERINGSLINKEN på Bloggurat

11 kommentarer:

  1. Så stilig! Kjempe flotte farger.

    La meg til som følger jeg, ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt!!! Den ble så fin, og det skal bli morro å se "puslerommet" ditt ferdig. Fins det oppskrift på diagonalhekling på norsk?
    Ha en flotters dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Den puta er da bare så lekker:) Diagonalhekling har jeg aldri gjort...er det vanskelig:) Kan godt tenke meg en liten innføring i den kunsten:)
    Ha en fin mandag:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. puta ble rålekker ! og rommet du har laget deg er bare herlig : )) skulle gjerne hatt en slik "hule" : ))

    ha en fin dag.. her er det kaldt og klarvær..

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott pute !
    Og fargene er til å bli glad av :)
    Takk for linken. Jeg kommer nok til å prøve meg når jeg er ferdig med mine UFO'er......
    Leste innlegget under her og jeg må si jeg føler med deg.
    Jeg er selv en av dem som sier at jamen må en være frisk for å være syk, men samtidig så har jeg også gode erfaringer med helsevesenet.
    Selv sliter jeg med søvnløshet og det er det ingenting å gjøre med. Så jeg er nesten alltid trett føler jeg. Også jeg er heldig som har en snill mann. Tenk på alle de som IKKE har det !
    Ja ja....det var et lite hjertesukk...
    Ha en fin dag , Unn.
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Flott pute, og morsomt mønster. Jeg har fått riktig dilla på diagonal-hekling!!! Det er liksom en gammel og godt håndarbeid, i en ny innpakning:DDDD Ha en flott uke!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  7. Se der ja, nok en fin pute produsert av deg:) Ble kjempefin denne også, lune regnbuefarger, sikkert god å hvile hodet på!
    Men usj og usj, hørtes ikke godt ut måtte spise "sand", forstår deg godt at det byr i mot! Må si jeg blir skremt når jeg hører at sånne ting!!! blir oversett av legen,vi legger våre liv (og penger) i deres hender og er i god tro på vår helse blir ivaretatt. Godt du fikk ordnet opp...men skulle ikke være slik?

    Klemklem på en mandag fra meg

    SvarSlett
  8. En slik pute skal jeg sannelig prøve meg på, den var nydelig, og dekorativt med denne diagonalheklingen!!
    Ha en fin kveld, klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Så fin pute, flott mønster og farger. :)Leste innlegget ditt under her, og ja man skal ha god helse for å være syk..
    Veldig bra du fulgte med selv og ikke ga deg. :)
    De tablettene du tar, tok jeg i mange år når jeg gikk på cellegift for min revmatisme.
    Helt enig de smaker ..... ! Jeg husker jeg tenkte at det var sånn det måtte føles å tygge kritt.
    Mener å huske at det var tisatt noe som skulle forestille sitronsmak.. Huff, enig med deg det må da kunne gå ann å lage noe bedre. ;)

    Tusen takk for altid koselige og gode ord fra deg, blir så glad for det. :):)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.
    Klem,klem

    SvarSlett
  10. Så stilig diagonal pute. Likte godt fargane på den. Er det berre å øke og felle? Laga eit rektangel for å så å sy saman?

    SvarSlett
  11. Utrolig flott pute! Den med diagonale striper der traff meg midt i hjertet! Skal si du er flink på det her!*smile*

    ...og bestemorruter også!*hjertesukk*

    Klem fra meg

    SvarSlett