fredag 30. september 2011

Når man er riktig heldig...

I dag, da jeg var ute på noen ærend, lot jeg magefølelsen bestemme, og kjørte innom bruktbutikken på veien hjem...
Det viste seg at der var det halv pris på alle
 bilder, og jeg var
 ikke sen om å be...og fant dette
vakre, gamle bildet. 


Og da jeg sto i kassen for å betale, fikk jeg
øye på noen alldeles vakre rådyrøyne som så
bedende på meg; kan vi få bli med deg hjem?



 Selvfølgelig fikk de lov, og jeg var så fornøyd.
Jeg har egentlig vært lei meg i lang tid, for 
noen år siden hadde jeg to sett med rådyr
av ulikt slag, men noen ble knust
underveis, mens andre bare
forsvant etter flere flyttelass...





Godt som det er finns det bruktbutikker og 
loppemarkeder, og i morgen er det i gang
igjen for den som ikke får nok. Jeg
har imidlertid fått nok for en stund, 
tro det eller ei ;) og skal ikke 
kjøpe mer denne helgen...

KLEM

3 kommentarer:

  1. tidligere var slike bilder nesten ikke å oppdrive.. men jeg ser at de kommer mer og mer i handel nå..

    Bambi går man bare ikke forbi : ))

    god helg til deg !

    SvarSlett
  2. Herlig bilde .
    Bambiene var bare skjønne !
    Jeg hadde nok heller ikke klart å motså den, om mine forsetter er aldri så gode .
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Herlig bilde. Er sjølv veldig svak for slike og går ikkje forbi på brukhandel eller loppis, ser eg slike til overkommelig pris.

    God søndagskveld

    SvarSlett