torsdag 15. september 2011

Ny pute med nye diagonale striper...

Det er ingen stor hemmelighet at jeg elsker farger! Derfor
har jeg påbegynt en ny pute i diagonalstriper, som jeg
skal ha på senga på syrommet mitt...Jeg får besøk av 
tre barnebarn på overnatting i helga, så jeg vet 
ikke når den blir ferdig...






...muligens en gang i helga...Jeg gleder meg til å
 montere, for jeg ser 
for meg fargen i heklekanten rundt og
mellom rutene...er både litt spent og usikker på
den, så vi får se! 

KLEM fra meg til DERE  

5 kommentarer:

  1. Jeg har fått dilla på diagonal hekling!!!!! Og prøver meg litt frem på hva jeg kan bruke det til:DDDDD Drømmer om et sengeteppe i diagonal hekling, med det garnet som jeg brukte til Hurtigrute-teppet mitt!!!!! Har heklet fire lapper:DDDD Mangler ca 196........................ klemz Grethe PS. Glemte å si at puta de blir nydelig!!!!!

    SvarSlett
  2. helt nydelig !! flotte fargesammensetninger du har laget !!
    jeg sliter alltid med å få fargene avstemt..

    ha en koselig dag : )

    SvarSlett
  3. tror sannelig jeg må prøve slik hekling selv..lekkert med puter som har 2 forskjellige sider. Nydelige farger, gleder meg til å se resultatet!
    Ha en fin dag, klem;)

    SvarSlett
  4. Hei! For noen herlige farger nå på høsten. Jeg er akkuratt begynt å hekle på bestemorsruter, vet ikke hva det skal bli enda..
    Flotte katter du har!!
    Kjempe koselig blogg du har, her vil jeg sannelig komme tilbake:))
    Ha en super dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei.
    Skjønne farger dette. Er det vanskelig med diagonale striper ?
    he he...ingenting er vel vanskelig for den som kan ....
    Veldigbfint er det uansett.
    Kos deg med barnebarn i helgen.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett