mandag 5. september 2011

Stemning er viktig

I dag er det i alle fall innevær hos oss. Det er 
lenge siden det har vært så mørkt og uendelig grått...
MEN; så godt at man kan tenne lys!!




Her er kontorkroken min, der bestemors gamle bilde
henger...jeg elsker det!


Og Audrey har jeg på hylla i kroken, den gamle
minneboka mi...





Og engler har jeg mange av, for jeg liker
 ikke nisser. Den 1. desember tar jeg dem fram fra skap og gjemmer. Men en og annen har jeg framme
hele året. Og jeg synes englene er ganske
fine sammen med lys...

KLEM... 
og en riktig god mandag til dere alle!

8 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder, du har. Jeg elsker gamle bilder. Ohg har fått kjøpt meg noen englebilder. De blir ikke så fine som det gamle ditt, men det var det nærmeste jeg kom. Små barnebarn-jentene mine skal få ett hver, til å ha over sengene..
    Deilig med innedag, og levende lys. Likte det fatet ditt på det øverstebildet, nyyydelig :-))
    Og masse herlige lysglass... Det kryr av de her også.. og engler. mange av de bor framme hele året.Kjempefin den blanke din, blandt lysglassene.
    nå skal jeg krabbe inn i teppe, tenne nye lys, og kose meg med kaffen....
    ha en fin ettermiddag

    SvarSlett
  2. He-he, jeg har makan brett!!!!! He-he-, jeg er heller ikke noe glad i nisser, selv om både Gubben og jeg har bursdag i jula. Jeg har nok kuttet ned på englene mine, så jeg ikke har så mange. Mannfolka mine blirr så tussete av dem, og kameratene til sønnene lurte på om vi var veldig religiøse. Så nå har jeg bare noen få spesielt utvalgte!!!!!! Klemz grethe

    SvarSlett
  3. det er faktisk det jeg gleder meg mest til på høsten.. å få tenne lys.. masse lys : )) engler skal man ha !! de vokter og verner : )

    ha en fin kveld og takk for alle kommentarer !! jeg setter virkelig pris på de skal du vite !!

    SvarSlett
  4. Herlig å tenne masse lys, så EN fordel er det med tida vi går i møte.

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Det er det som er så godt med den mørke årstiden, sitte inne med tente stearinlys og bare kose seg med god samvittighet....Håper kvelden din er god

    SvarSlett
  6. Fine gamle bilder du har. :)
    Nydelig engel og lysbrett. Koselig å tenne lys når det er høstgrått ute. :)
    Tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen. Setter stor pris på det. :):)
    Kommentaren om at jeg hadde et HJEM ble jeg utrolig glad for! :)
    Kunne ikke fått ett større kompliment enn det, for det er akkurat det jeg vil ha.
    Ikke noe utstilling men noe som er oss. :)
    Et sted som vi og våre gjester kan slappe av og kose seg.
    Ønsker deg en fin uke videre. :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Da har vi det felles du, engler jatakk nisser neitakk;) Ok jeg har kanskje en nisse eller to framme for barnas skyld...men er ingen stor nisse-fan. Husker så godt det englemotivet på bestemorbildet ditt...hadde samme på veggen da jeg var liten. Koselig:)

    Ha en trivelig stemnngsfull høst uke, er kos å tenne masse levende lys ja:)

    SvarSlett
  8. Hejsa.
    Dejligt med mange "små lys" - det er så hyggeligt.
    Mange flotte ting du viser - elsker ting der har en "historie".
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett