onsdag 7. september 2011

Rotet mitt...

Det er ikke sånn at jeg ønsker å vise fram 
rotet mitt, men min kjære og jeg har flyttet soverommet vårt til det "mellomste" soverommet, som var gjesterom før. Det nye rommet vårt er blitt så fint, det vil si helt enkelt...Barnebarna er i ferd med å bli så store, at de ikke er så ofte på overnatting lenger. En gjesteseng skal få flytte til dette rommet (se under), som jeg i tillegg skal ha som "kontor" og
syrom osv. Da får jeg alt rotet vekk fra kjøkkenet, noe jeg virkelig ser fram til. Og jeg kan ha symaskinen stående framme hele tiden nemlig...


På denne måten håper jeg å slippe det orket det er å ta fram symaskinen, og jeg håper...og tror at jeg vil sy litt oftere!
Når dette rommet er ferdig, skal dere få se både "før og etter" bilder som det heter...

KLEM fra meg til dere ALLE

10 kommentarer:

  1. det er deilig med slike hobbyrom ! der kan man lage seg en liten kreativ bule.. og da det gjør jo ingenting om man ikke er ferdig med prosjektet når middagen skal på bordet : ))

    jeg er ikke flink med sying.. gjorde masse før.. da jeg sydde gardiner selv.. nå er det lenge mellom hver gang : )

    ha en topper kveld.. nå skal jeg snart på kurs : )

    SvarSlett
  2. DET blir da vel deilig med eget syrom:) Det er en drøm hos meg:)
    Vi har to ungdommer boende hjemme enda, men snart..........

    Klem til deg fra meg, Trine:)

    SvarSlett
  3. Deilig med eget sy / hobbyrom.
    Det hadde vi før, men nå setter jeg meg ved kjøkkenbordet.
    Ulempen er at jeg må rydde vekk, men vi klarer fint å spise ved den ene enden.....ellers er det bare å stappe alt oppi slagbenken som jeg pusset opp.
    Ha en fin kveld, kjære deg
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Ikke har jeg gjesterom, og ikke har jeg hobbyrom:DDDDD Jeg ønsker meg et sted å oppbevare stoffer og garn, og jeg ønsker meg virkelig et eget lekerom til lille Mini-barnebarn. Så når yngste sønn flytter ut av heimen sånn i løpet av vinteren (håper jeg!!!), så skal jeg gjøre et eller annet med det rommet som da blir ledig. Det blir nok kombinert hobbyrom og lekerom/ gjesterom. Så i mellomtiden må jeg studere IKEA-katalogen, i håp om å finne noen glupe oppbevaringsløsninger:DDDDDD Jeg har bare en IKEA -ting, og det er en klatrekrakk, kjøpt på Fretex, og helt sikkert betalt mer for der, enn det den koster på IKEA:DDD Men den er i daglig bruk:DDDD Klemz grethe

    SvarSlett
  5. Deilig med eget rom. :)
    Gleder meg til å se bildene når du er ferdig.
    Ønsker deg en fin kveld. :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Høres supert ut med eget rom for symaskinaktiviteter! Det savner jeg også, for det er litt amaras med dra den fram, blir derfor ikke til jeg bruker den så ofte som jeg ønsker. Og når den først kommer fram, ja så må hele familien tåle at det ligger stoffer og masse andre sy-remedier utover;) Men ting er på gang her, så skal se jeg ikke får meg et hobbyrom etter hvert.

    ...og brødet.Ikke en smule igjen, så nå er deig nummer to satt til hevning her;)

    God kveld

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :-) Dette ser jo supert ut! Åh er det noe jeg ønsker meg er det et eget hobbyrom. Her i huset går det i maling, strikking, hekling, foto, ja selv symaskinen er framme innimellom. Og jeg vet at kreativiteten hadde vært mye større hvis jeg hade sluppet å pakke opp og pakke sammen hele tiden :-)

    SvarSlett
  8. Kjekt med litt ommøblering! Skulle gjerne ha hatt en hobbykrok selv... og så skulle jeg ønske at symaskinen min kunne stå fremme, men har for liten plass til det...

    SvarSlett
  9. Jeg har faktisk eget hobbyrom, men jeg sitter på kjøkkenet med alt rotet rundt meg:O)..og på hobbyrommet er det så rotete at jeg må rydde hvis jeg skal sy...jeg MÅ skjerpe meg:O)
    Blir spennende å se hva du gjør med rommet.
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  10. Deilig med eget aktivitetsrom, men det har en tendens til å flyte over der, iallefall på mitt! Snart skal også jeg få et større "syrom" sånn at det kanskje blir mere ryddig, eller mere rotete!
    Gleder meg til å se hva du har tenkt å gjøre.
    kos deg med helgen.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett