mandag 12. september 2011

Nye klipp fra mitt nye sy- og puslerom

Det er ingen hemmelighet at jeg er fan av
Audrey Hepburn...Hun er derfor en del av
 nye bruddstykker 
 fra det ferske sy-og puslerommet mitt. Veien blir
 til mens man går...og ting tar tid, men det
er veldig gøy å skape et nytt rom...


Iogmed at Audrey var en glamorøs
stjerne, har jeg tilført litt "glam" i 
sammenhengen,
nemlig en gullmalt konsoll med vakre
engler...Bildet har jeg bestilt på ALLPOSTERS.NO
...og;


Jeg er så heldig å bo sammen med en
praktisk mann, som kom over en lampe som sto
på et nedlagt kontor, alldeles overlatt
til seg selv...og som ingen ville ha...
den tok han med hjem
til meg! Jeg har aldri hatt så godt arbeidslys
noen gang, lampa er super!



Dette deilige vatteppet har jeg kjøpt av
Ida Susanne i bloggen SUKKERTØY for ØYET,
det ligger klart for kommende helgs 
overnattingsgjester, tre herlige
barnebarn! Ellers kommer flere puter 
etter hvert...jeg har flere prosjekter
på gang nemlig ;)


Dette 50-tallsinspirerte bildet kom som
vedlegg til et blad jeg abonnerer på,
synes det er veldig koselig, for det er
minner fra min herlige barndom...


Sammen med Audrey,
som skal være en del av puslerommet mitt,
skal det bli herlig når alt er på plass, 
enda flere bilder, puter,
møbler, m.m.!

God uke til dere alle!





5 kommentarer:

  1. ser råkoselig ut : ) en slik arbeidslampe er det beste du kan få !! og de koster faktisk flesk å kjøpe ny ! flink mann du har : ))

    var innom hjerterdama og så hennes diagonalhekling også.. nå har jeg lyst å prøve meg.. er det samme teknikk som harleqiun ?

    håper du får en trivelig dag : )

    SvarSlett
  2. Det er moro å innrede rom, ditt blir både fint, gøyalt og praktisk:) Og godt arbeidslys, ja det er alfa og omega...altså veldig godt å ha:D

    SvarSlett
  3. Så bra! Det begynner virkelig ta form her inne på syrommet ditt altså*smile*

    ..gjett om jeg ønsker meg et hobby/sy rom da!*hjertesukk*

    ...og så elsker jeg Audrey da! Fantastisk dame-og stilikon*smile*

    ..forresten både giveaway og utfordring inne hos meg, kanskje du har lyst til å henge deg på?*blunkesmil*

    Flott dag videre til deg!
    klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nå begynner du virkelig å få det på stell på sy/puslerommet ditt. Stilig bilde av Audrey Hepburn, også "glammen" da! De lampene der er "gull" verdt, og er virkelig gode arbeidslamper! Flott vatteppe. Njut av tirsdagskvelden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. For et fint rom du har, deilig med et sånt eget puslerom da! Herlig blogg, det er første gang jeg er innom:)

    SvarSlett