onsdag 9. november 2011

Det skal ikke så mye til...

Turen gikk innom Gjenbruk i går...jeg
var først barnepike til de to yngste barnebarna,
deretter kjørte jeg svigerforeldene mine
et par ærend.


Da måtte jeg innom brukten og fant en
vakker porselensfugl, som var en slags liten
gave til meg selv...noen 
oppmuntringer må man jo gi seg selv...


I dag har jeg bare vært hjemme og slappet
av og tok noen bilder fra
lesekroken min, det ble en ny vinkel...


Da ser man plutselig ting på en annen
måte, eller fra en ny synsvinkel...



Fuglen skal få sin egen plass,
der den passer best og skal være
med på å forgylle min hverdag. 20 kroner
 kostet den, mer skal ikke til,
ting bør ikke koste så mye...

KLEM og fin onsdag!

6 kommentarer:

  1. : )) nei, det skal mange ganger ikke så mye til.. min fineste ting er ei lykt som er ødelagt.. som har stått ute.. som er rustet.. og medtatt.. akkurat som meg : )

    klæm

    SvarSlett
  2. Nydelig liten fugl, Skjønner at du falt for den.. Jeg har også dager på Fønix, heter brukten her i Hokksund... Og koser meg om jeg finner småting, gjerne til en billig penge, så jeg føler at jeg gjør et lite kupp, samtidig som jeg koser meg med litt "nytt"
    Fant meg en liten hest, og en liten pus sist, de har jeg forresten glemt å vise fram.. :-)
    Koswelig med slike dager, da en kan være barnepike for de minste, samtidig som man kan gjøre en tjeneste for de eldste... Høres ut som du er en kjempefin svigerdatter, så vel som bestemor. Stor varm klem til deg

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Takk for hilsen hos meg:)) Du har helt rett..ting behøver ikke koste mye for å glede. Faktisk behøver det ikke koste noe. En tur ut i naturen, samle litt rusk og rask og hjem for å trylle det om til de nydeligste dekorasjoner. Fuglen var fin den, og når den gleder har den gjort nytten allerede:)) Snill datter og svigerdatter er du også. De er heldige som har DEG!:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. ...og så blir man så glad når man finner slike skatter til en billig penge!
    Du har tydeligvis hatt en travel dag, så godt du bare kan sitte ned og nyte omgivelsene; klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Søt porselensfugl til en billig penge:) Følelsen av å ha gjort ett kupp er herlig:) Du har jammen stått på for dine nærmeste idag:) de må være glade de har deg til å¨hjelpe seg:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Veldig koselig stemning hjemme hos deg:-)

    SvarSlett